מעצבים את העתיד: עיצוב מוצרי טקסטיל

הרבה דברים המתרחשים בחיינו, מילדות ועד זקנה – עטופים בבד.

חיתולים, וילונות, מגבות, המצעים על מיטתנו והבגדים אותם אנו לובשים ביום יום.

עיצוב מוצרי טקסטיל הפך בשנים האחרונות למקצוע מבוקש ולחלק בלתי נפרד מעיצוב חללי המגורים השונים בהם אנו חיים.

לעיצוב מוצרי טקסטיל יש את היכולת לקחת חומרי גלם פשוטים מחנות בדים ולהפוך אותם לחפצים פונקציונליים, ויש שיגידו – לאומנות. 

מהו עיצוב מוצרי טקסטיל?

עיצוב מוצרי טקסטיל הוא התהליך אותו מבצעים מעצבים כשהם משתמשים בבדים שונים כמו בדי כותנה, בדי כותנה אורגנית או שלל בדים אחרים, כדי ליצור מהם מוצר חדש. 

הצבע, צפיפות החוטים, ההדפס הנבחר, עיצוב המבנה של האריג ואופן הגזירה שלו הם שילוב של תהליך אסתטי מופשט ושל מדע מדויק המבטאים את פרי דמיונם של המעצבים.

עיצוב מוצרי טקסטיל יכול למלא את חללי הבית השונים בתחושה ביתית ומזמינה ולשדרג כל חדר או פריט לבוש.

מתי עיצוב מוצרי טקסטיל נדרש?

עיצוב מוצרי טקסטיל יכול לבוא לידי ביטוי בכמה עולמות:

  • עיצוב פנים – עיצוב מוצרי טקסטיל בא לידי ביטוי בכל אחד מחללי הבית. מכריות נעימות וכיסוי ספה שמייצרים אווירה חמה בסלון, דרך וילון מטבח שיסתיר את השמש אך לא יתנופף ברוח ויפריע לעבודה, ועד שטיח מפנק על רצפת האמבטיה ומגבות רחצה. כמעט בכל חדר בבית אנו יכולים למצוא שימוש למוצרי טקסטיל שיוסיפו עניין ויופי למקום.
  • עיצוב בגדים – מתינוקות ועד מבוגרים, כולנו צריכים בגדים. עיצוב מוצרי טקסטיל בולט מאוד בעולם האופנה, ומספק לנו בכל שנה מיליוני עיצובים חדשניים ופורצי דרך, שמעניקים לנו תחושה טובה ושומרים עלינו מקור או מחום. בנוסף, עיצוב מוצרי טקסטיל יכול לבוא לידי ביטוי ביצירת מוצרי תינוקות שונים כמו משטחי החתלה, חיתולי טטרה העשויים מבדי כותנה אורגנית ועוד שלל מוצרים.
  • טכנולוגיה – בעידן הנוכחי, עיצוב מוצרי טקסטיל הפך גם למקצוע המשלב בתוכו את עולם הטכנולוגיה. כיום אפשר לעצב בדים בשימוש בטכניקות חדשניות וליצור מוצרים המשלבים טכנולוגיה ברמה גבוהה כגון: חומרים חכמים לתעשייה הצבאית, הדפסות על בדים, ביגוד ספורט ואפילו פיתוח של בדים חדשניים על מנת לעזור לאנשים עם צרכים מיוחדים.

איך הופכים למעצבי טקסטיל?

אם תחום העיצוב תמיד עניין אותך, ואם ומאז ומתמיד רצית עסק משלך – הגעת למקום הנכון.

קורס עיצוב טקסטיל לחדרי ילדים של שני בן שמעון משלב לימוד תיאורטי ומעשי ויעניק לך את הכלים הדרושים כדי לעסוק בעיצוב מוצרי טקסטיל. 

בקורס נלמד כיצד להשתמש במכונת תפירה, נלמד שיטות להכנת מוצרים בשיטה של שני בן שמעון ובכל שיעור נייצר מוצר חדש שיחזור איתנו הביתה.

מלבד הסודות של עולם העיצוב נלמד גם איך פותחים עסק, איך משווקים את עצמנו ברשתות החברתיות ונקבל קשרים לספקים שיעזרו לנו בעסק שלנו בעתיד. 

לפרטים נוספים והרשמה לקורס צרו איתנו קשר 050-6698171 ויחד נעצב את העסק החדש שלכם.

Call Now Button
×